Neem contact met ons op

Klachtenprocedure belbus Vries-Zuidlaren

Het motto van de belbus is: WE DOEN WAT WE BELOVEN !

De doelstelling van de belbus is: het vergroten van de mobiliteit en de participatiemogelijkheden van de doelgroep en het bieden van deur-tot-deur vervoer voor alle inwoners van de gemeente Tynaarlo.

Uitgangspunt van deze klachtenprocedure is:

-       Een ontevreden klant klaagt

-       De klager is tevreden over de klachtenafhandeling.

Als een klant ontevreden is over de dienstverlening van de belbus, dan moet de klant de mogelijkheid hebben de klacht “kwijt “te kunnen. Dit moet op een laagdrempelige manier kunnen.

De klant die een klacht heeft over de dienstverlening van de belbus wil gehoord worden en een reactie krijgen op zijn/haar klacht.

Voordat een klant een officiële klacht indient, kan hij /zij ook telefonisch contact opnemen met de voorzitter van het bestuur : Roel Hazewinkel - 06-41648551

Een klacht kan schriftelijk worden ingediend bij bestuur@belbusvrieszuidlaren.nl. Het bestuur reageert binnen een week na het indienen van de klacht met een ontvangstbevestiging. Binnen twee weken volgt een inhoudelijke reactie. De betrokken partijen kunnen gehoord worden.

De klacht wordt ingediend via het daarvoor ontwikkelde klachtenformulier dat op de site van de belbus is te vinden. Het klachtenformulier is ook te verkrijgen in de bussen.

Klachten worden standaard besproken op eerstvolgende bestuursvergadering.



Share by: